 |
www.wmh.fora.pl Forum Warszawskiej Magistrali Hutniczej
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kulecki
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Warszawa
|
Wysłany: Wto 12:18, 31 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Piotr napisał: | 15 grudnia 2013 roku została zamknięta górka rozrządowa na stacji WGT  | Ej... ale nie na stałe, mam nadzieję?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr
z-ca naczelnika sekcji
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: Wto 17:41, 31 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Obawiam się, że jednak na stałe
Jestem tą decyzją bardzo zaskoczony, zwłaszcza, że zamknęli całą grupę torów kierunkowych wraz z nastawnią (kiedyś przebąkiwali, że może wyłączą z eksploatacji tylko hamulce torowe, ale górkę zostawią), no ale cóż... widać wiedzą lepiej. Ech, szkoda gadać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siecool
naczelnik sekcji
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo
|
Wysłany: Nie 17:52, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
A jak z ruchem na WGT generalnie - jakieś zmiany w obsługiwanych bocznicach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr
z-ca naczelnika sekcji
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: Nie 23:11, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Siecool napisał: | A jak z ruchem na WGT generalnie - jakieś zmiany w obsługiwanych bocznicach? |
Dużych zmian nie ma, tzn. większość bocznic jest nadal czynna i obsługiwana przez PKPCargo.
Jeżeli chodzi o liniowe punkty ładunkowe, to WGT obsługuje:
1. "Trójmiasto" - czyli odcinek Ożarów Mazowiecki, Teresin-Niepokalanów, Sochaczew,
2. Pruszków, Grodzisk Mazowiecki,
3. Okęcie,
4. Hutę.
Wszystkie wagony przeznaczone na te bocznice (może za wyjątkiem Okęcia) docierają na WGT "pragą" (jeden lub dwa pociągi na dobę) i po przeformowaniu zestawiane są w odpowiednie pociągi TKM, a po powrocie z bocznic część wagonów wraca do Warszawy Pragi, a część jedzie do Małaszewicz. Oczywiście od 16 grudnia rozrządzanie przybyłych na WGT pociągów odbywa się sposobem odstawczym, na "trójkach", przeważnie w nocy.
Jeżeli chodzi o stacyjne punkty ładunkowe, to WGT obsługuje głównie cementownie. Są to Bosta Beton, Budokrusz, Lafarge, Pabud, Alfa Norma, przy czym na niektórych bocznicach można też spotkać prywaciarzy. Na te bocznice wagony przyjeżdżają w pociągach zwartych lub wahadłach. Oprócz tego jest jeszcze Spedcont i to jest jedyny i ostatni czynny punkt ładunkowy w rejonie manewrowym "Wola". Kiedyś był tam jeszcze Budokrusz (ma nową lokalizację) i dwa punkty skupu złomu, które zostały zlikwidowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|