Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna www.wmh.fora.pl
Forum Warszawskiej Magistrali Hutniczej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stacja manewrowa Warszawa Główna Towarowa
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> Inne linie w Warszawie i okolicach / Warszawa Główna Towarowa i okolice
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
dyspozytor zakładu taboru



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Główna Towarowa

PostWysłany: Pon 1:06, 24 Gru 2012    Temat postu:

Siecool napisał:
Tak na marginesie to jakiś przekręt z tymi wagonami ochronnymi, bo na początku miesiąca widziałem na Okęciu wystawione wagony ochronne Metra, a z tym składem przyjechały wagony austriackie, być może producenta. Ciekawe w takim razie, gdzie pojechały te metrowskie...
Przyjechały wagony producenta. Mi niestety umknęły te "metrowskie" wagony ale będę baczniej obserwował składy z/do Okęcia to może się któregoś dnia pojawią ponownie Wink Gdyby ktoś pytał to wagony naprawę rewizyjną miały wykonaną we wrześniu tego roku, więc jak dobrze pójdzie to do III kwartału 2016 roku pojeżdżą Smile

michciu22 napisał:
Do Pruszkowa zawsze jedzie stonka o ile nie zostaje na noc w Pruszkowie, gagarin jechał wczoraj na odcinku Praga - WGT
WPR = W-wa Praga Rozrządowa Wink A jeżeli już mówimy o Pruszkowie to lokomotywa codziennie wraca do WGT bo zawsze jest coś do przyprowadzenia stamtąd Cool

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymon dnia Pon 1:07, 24 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Pon 16:04, 24 Gru 2012    Temat postu:

Szymon napisał:
Przyjechały wagony producenta. Mi niestety umknęły te "metrowskie" wagony ale będę baczniej obserwował składy z/do Okęcia to może się któregoś dnia pojawią ponownie Wink Gdyby ktoś pytał to wagony naprawę rewizyjną miały wykonaną we wrześniu tego roku, więc jak dobrze pójdzie to do III kwartału 2016 roku pojeżdżą Smile

Naprawę główną mają na listopad 2016 wyznaczoną. Jak już stały na tym Okęciu to mając na uwadze, że druga taka okazja może się nie powtórzyć, bez mała je obmacałem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michciu22
zwrotniczy



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Nie 22:17, 27 Sty 2013    Temat postu:

Wiecie może co ile wyjeżdża stonka z EC Ursus, co ile miej więcej są tam dostawy węgla bo widzę że w ciemno to nie da się trafić :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
dyspozytor zakładu taboru



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Główna Towarowa

PostWysłany: Nie 23:17, 27 Sty 2013    Temat postu:

michciu22 napisał:
Wiecie może co ile wyjeżdża stonka z EC Ursus, co ile miej więcej są tam dostawy węgla bo widzę że w ciemno to nie da się trafić :/
W ubiegłym tygodniu bodaj dwukrotnie była dostawa węgla. Cała akcja trwa zazwyczaj dobę i stonka w tym czasie aktywnie uczestniczy w przestawianiu i rozładunku węgla Smile Niestety nie można wcześniej przewidzieć przyjazdu, najwyżej jak będzie coś się działo to mogę dać komuś cynk o tym Wink

EDIT:
Jeżeli mowa już o transportach węgla to ciekawie przedstawia się sytuacja w pociągach Cargo przewożących węgiel do Siekierek. Każdy skład jadący z Rudy Bielszowic zatrzymuje się na grupie "radomskiej", by po odłączeniu 5-8 wagonów wyruszyć dopiero w dalszą trasę do Okęcia. Odłączone wagony specjalnie uruchamianym pociągiem wysyłane są do Pruszkowa, do tamtejszej elektrociepłowni Wink

Tymczasem jak ktoś ostatnio był na WGT to zauważył ogromny spęd węglarek Eaos na torach kierunkowych Smile Są to w większości wagony sprowadzone z Radiowa, jednak część z nich przyjechała na "rozrządówkę" z Okęcia. W momencie, kiedy jest decyzja, składzik (zazwyczaj 40-42 wagony) wyrusza pod załadunek z WGT do Małaszewicz.

Z innych spraw - trwa wycinka drzew wzdłuż torów "dziewięćdziesiątych". PKP Energetyka zaczęła porządki, wykosili wszystkie większe drzewa od wjazdu przy studiu Farat Film aż do wjazdu do swojej bazy. Mam nadzieję, że wytną też wszystko co rośnie na torach żeby nie było później problemów, jak krzaki będą dotykać sieci...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymon dnia Nie 23:30, 27 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Bemowo

PostWysłany: Wto 17:24, 12 Lut 2013    Temat postu:

Wczoraj, pierwszy raz od kilku tygodni, udało mi się znaleźć trochę czasu i wybrać się na WGT. Smile
Ruch (jeżeli chodzi o manewry) nawet dość duży. Rozrządzili "pragę" i "hutę", ale sposób rozrządu "pragi" mocno mnie załamał. Pociąg był długi, nie liczyłem wagonów, ale ok. 25-30 było na pewno, w tym chyba ponad 10 krytych do Teresina, poprzeplatanych węglarkami ze złomem do huty, do tego dwie cysterny do Sochaczewa i coś tam do Pruszkowa. Górka rozrządowa czynna, na "dwójce" siedział Mariusz i pewnie mocno się nudził, a oni zamiast to wepchnąć i szybko rozrządzić, to zaczęli wachlować tym długaśnym składem na "trójkach." Shocked Zajęło im to ponad godzinę. Odstawiali pod 2-3 wagony, po czym wyciągali całość za tarczę i spychali z powrotem. Podzielili skład na trzy grupy, Teresin i Sochaczew, huta oraz Pruszków. Przy czym Pruszków zostawili na tym samym torze co hutę, tyle, że od WOA (jakby im torów brakowało). Po długim i mozolnym rozrządzie płaskim, podjechali pod "hutę" i 22 wagony rozrządzili normalnie przez górkę, w 15 minut. Nie można tak było z "pragą"?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
dyspozytor zakładu taboru



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Główna Towarowa

PostWysłany: Wto 20:49, 12 Lut 2013    Temat postu:

Piotrze, pozwolę sobie zrobić korektę Twojej wypowiedzi Smile
Piotr napisał:
Ruch (jeżeli chodzi o manewry) nawet dość duży. Rozrządzili "pragę" i "hutę", ale sposób rozrządu "pragi" mocno mnie załamał. Pociąg był długi, nie liczyłem wagonów, ale ok. 25-30 było na pewno, w tym chyba ponad 10 krytych do Teresina, poprzeplatanych węglarkami ze złomem do huty, do tego dwie cysterny do Sochaczewa i coś tam do Pruszkowa.
Uwaga, będzie spore zaskoczenie. Nie była to niestety "Praga" ale... pociąg 4190 Tarnowskie Góry - W-wa Praga Razz Wyjątkowo rozwiązali go na "trójkach", gdyż ponad połowa wagonów miała końcową relację w obszarze ciążenia WGT. Coś tam zostało na Pragę, m.in. dwie cysterny ze szkłem wodnym (Sochaczew takiego ładunku nie odbiera), wagon Shimms i jakiś wagon kryty. Reszta to "blaszaki" do Teresina wraz z dwoma węglarkami do Błonia (bardzo długi skład)* i niezły skład na Radiowo.

* - dziś z tego powodu skład do Błonia/Teresina chyba po raz pierwszy od kilkunastu lat prowadzony był przez dwie lokomotywy - SM48-111 Exclamation oraz SM42-944.

Piotr napisał:
Górka rozrządowa czynna, na "dwójce" siedział Mariusz i pewnie mocno się nudził, a oni zamiast to wepchnąć i szybko rozrządzić, to zaczęli wachlować tym długaśnym składem na "trójkach." Shocked Zajęło im to ponad godzinę. Odstawiali pod 2-3 wagony, po czym wyciągali całość za tarczę i spychali z powrotem. Podzielili skład na trzy grupy, Teresin i Sochaczew, huta oraz Pruszków. Przy czym Pruszków zostawili na tym samym torze co hutę, tyle, że od WOA (jakby im torów brakowało).
Przykro było patrzeć jak babrają się z tym składem tam i z powrotem, kiedy na górce mogliby to załatwić w ciągu 10-15 minut... Niestety problemem jest to, że wolne były tego dnia tylko dwa tory kierunkowe - 63 oraz połowa toru 61. Na 67 stały węglarki do wagi oraz platforma Rgmms (chyba do Pruszkowa). Pozostałe czynne i zazwyczaj używane tory obecnie zastawione są węglarkami (52, 57, 64, 65) lub platformami (55 i 56).

Idea
Z innych ciekawostek wartych odnotowania jest to, że od poniedziałku przez WGT oraz linię obwodową kursują dwie (czasem trzy) pary podsyłów pustych składów "push & pull" Kolei Mazowieckich Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Bemowo

PostWysłany: Wto 21:06, 12 Lut 2013    Temat postu:

Szymon napisał:
Piotrze, pozwolę sobie zrobić korektę Twojej wypowiedzi
Jasne, dzięki za sprostowanie Smile
Przyjąłem, że to "praga" bo nic innego nie przyjeżdża na WGT z takimi wagonami, a do Sochaczewa jeżdżą takie szare beczki, tylko nie spojrzałem, z czym to jest. Skład do złudzenia przypominał "pragę." ładowne węglarki ze złomem, kryte wagony do Teresina, beczki, które też czasami pojawiają się na WGT, a tu taka niespodzianka.
Oby częściej ten pociąg kończył bieg na WGT, tylko, żeby go rozrządzali przez górkę, a nie na trójkach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
dyspozytor zakładu taboru



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Główna Towarowa

PostWysłany: Pią 15:19, 08 Mar 2013    Temat postu:

Od marca pojawiła się nowa "kombinacja" w wykonaniu PKP Cargo. Niemal codziennie w składzie pociągu 22970 zaczęły pojawiać się różne ciekawe wagony. Zwykle są to przeróżne Simms-y ale zdarzają się też Eaos-y z węglem, czy raz był nawet niebieski, ładowny Gbs 201K Very Happy. Nie są one zwykle w zwartej grupie tylko porozrzucane po całym składzie - od 3 do 6 wagonów. Później zbierane są na jednym torze, by wraz z próżnymi węglarkami po żwirze z bocznic pojechać... do stacji rozrządowej Skarżysko-Kamienna Smile Zwykle wygląda to tak, że pociąg ma zaplanowaną relację do Nidy, Wolicy czy innych "żwirowych" stacji, a po prostu po drodze w Skarżysku odczepiane są te dodatkowe wagony. I tym sposobem WGT zyskało nową relację, która prawdopodobnie dotąd nigdy nie występowała Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michciu22
zwrotniczy



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Sob 19:39, 04 Maj 2013    Temat postu:

Ostatnio miałem trochę czasu na pokręcenie się po WGT i mam wrażenie że ruch się zwiększa, jednak ostatnio nie można za długo posiedzieć gdyż są wzmożone patrole SOK :/ Ku mojemu zaskoczeniu Teresin ostatnio przyjmuje bardzo dużo blaszaków, huta ma ostatnio prawie po 30 wagonów. Szkoda że Pruszków przystopował z blaszakami ale za to dwa razy w tygodniu jeździ 5 platform z kontenerami do Kwidzynia. Do Sochaczewa pojechały we wtorek wagony z Glikolem, ciekawe czy ERG często przyjmuje beczki gdyż widać tam zazwyczaj sporo ich. W poniedziałek na Spedconcie stało około 10 platform więc i tam się coś ruszyło Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michciu22 dnia Sob 20:12, 04 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Bemowo

PostWysłany: Pon 21:23, 06 Maj 2013    Temat postu:

To prawda, ruch zdecydowanie większy, co widać chociażby po pociągach do huty. Jeżdżą składy po 30 wagonów, dwa razy dziennie. Ale mam wrażenie, że wyhamowały:
- cementownie - ostatnio częściej widziałem FPL niż Cargo
- górka - jakoś ostatnio trudno trafić na rozrząd, a "pragą" częściej "wachlują" po trójkach niż przez górkę.
michciu22 napisał:
ostatnio nie można za długo posiedzieć gdyż są wzmożone patrole SOK
Też to zauważyłem Evil or Very Mad ostatnio nawet wypatrzyli moją miejscówkę na płytach, przy zachodniej głowicy "trójek". Łażą tam z psem, ale na szczęście udało mi się uniknąć spotkania Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michciu22
zwrotniczy



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Wto 15:55, 07 Maj 2013    Temat postu:

Piotr napisał:

- cementownie - ostatnio częściej widziałem FPL niż Cargo

Sama cementownia nie opodal szopy na Odolanach nie przyjmuje ostatnio praktycznie żadnych składów, w zeszłym roku ciężko było spotkać dzień żeby nie stał żaden skład. W tym roku przetarg na kruszywa wygrali FPL,DB Schenker Rail Polska i Pol-Miedź Trans a niewielkie sumy wozi Cargo. Nie wiem dlaczego te cementownie zastopowały, być może część ruchu przejął Pruszków gdzie rozładowywane są przynajmniej 2-3 składy dziennie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
dyspozytor zakładu taboru



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Główna Towarowa

PostWysłany: Wto 19:50, 07 Maj 2013    Temat postu:

Jako codzienny bywalec WGT powinienem się na ten temat wypowiedzieć Smile

michciu22 napisał:
Do Sochaczewa pojechały we wtorek wagony z Glikolem, ciekawe czy ERG często przyjmuje beczki gdyż widać tam zazwyczaj sporo ich.
W ciągu ostatnich miesięcy tylko dwa razy widziałem żeby do Sochaczewa wysyłali beczki. Także trochę słabo się wiedzie na tamtej bocznicy Very Happy

michciu22 napisał:
W poniedziałek na Spedconcie stało około 10 platform więc i tam się coś ruszyło Very Happy
Na Woli to się przed majowym weekendem ciekawe rzeczy działy bo dwa dni z rzędu podstawiono tam po dwa ładowne wagony serii Simms. Wszystkie miały relację do stacji Warszawa Główna Towarowa ale nie było napisanego odbiorcy...

Piotr napisał:
- górka - jakoś ostatnio trudno trafić na rozrząd, a "pragą" częściej "wachlują" po trójkach niż przez górkę.
Przez majowy weekend tory 52, 55, 57, 63, 64 i 65 w całości zapełniły się węglarkami z huty, które Cargo nie wiem dlaczego stopuje na WGT. Dziś dopiero wyjechał pierwszy skład 43 wagonów (z toru 64) do Małaszewicz... Trochę brakuje miejsca, więc jakikolwiek rozrząd (z resztą bardzo "modułowych" składów) jest wręcz niemożliwy. Ale dla chcącego nic trudnego Wink

michciu22 napisał:
Nie wiem dlaczego te cementownie zastopowały, być może część ruchu przejął Pruszków gdzie rozładowywane są przynajmniej 2-3 składy dziennie.
Podstawowe pytanie jest czyja jest ta żwirownia w Pruszkowie? Bo Budokrusz i LaFarge na miejscu mieszają beton i rozwożą po różnych inwestycjach w zachodniej Warszawie.

michciu22 napisał:
Sama cementownia nie opodal szopy na Odolanach nie przyjmuje ostatnio praktycznie żadnych składów, w zeszłym roku ciężko było spotkać dzień żeby nie stał żaden skład.
Jeżeli mówisz o bocznicy Alfa Norma (między torami, prawie pod kładką, a raczej miejscem po niej) to tam naprawdę raz na kilka miesięcy coś podstawiają. I głównie robi to Cargo. Jeżeli jednak mówisz o Pabudzie to rzeczywiście, ostatnio dziwny spokój tam panuje...

A co do pozostałych bocznic "żwirowych" na WGT to ostatnio funkcjonuje głównie bocznica LaFarge II* na torze 900 (w okolicy bocznicy do EC Wola). Tam Cargo podstawia zwykle dwa razy w tygodniu (wtorek i czwartek). Na LaFarge I* (tor 181) też sporadycznie przez nich podstawiane są wagony. Natomiast na sąsiedni Budokrusz swoje wagony wstawiał ostatnio FPL. Była niezła awantura, ponieważ jedyny wjazd tam prowadzi przez tor 67, który kilkukrotnie był zastawiony przez wagony Cargo - z tego powodu wypłynęło z PKP PLK pismo, w którym zabroniono ustawiania tam jakichkolwiek pojazdów (tor stał się swego rodzaju torem tranzytowym do bocznic Budokruszu i LaFarge). Wink
* - właściwie to ja tak nazwałem te miejsca podstawiania wagonów. Możliwe, że w rzeczywistości jest jakieś inne oznaczenie bądź traktowane jest to jako jedna bocznica Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymon dnia Wto 19:57, 07 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michciu22
zwrotniczy



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Wto 22:34, 07 Maj 2013    Temat postu:

Szymon napisał:
Podstawowe pytanie jest czyja jest ta żwirownia w Pruszkowie? Bo Budokrusz i LaFarge na miejscu mieszają beton i rozwożą po różnych inwestycjach w zachodniej Warszawie.
W Pruszkowie mamy dwie żwirownie, pierwsza to bocznica firmy P.H.U. "KRUSZYWO" i tam właśnie dzieje się najwięcej. Druga to żwirownia Bosty tam raz na dwa dni a czasem codziennie wtacza się Cargo, kiedyś tam także wagony ,,produkował" skup złomu ale przynajmniej od roku ruch tam ustał i teraz tylko odbywa się rozładunek kruszywa. Nie rzadko ostatnio rozładunek jest prowadzony na dodatkowej bocznicy na której ładunek jest przeładowywany bezpośrednio w ciężarówki wcześniej bezpośrednio na budowę A2, a gdzie teraz to pojęcia nie mam.
Szymon napisał:
Jeżeli mówisz o bocznicy Alfa Norma (między torami, prawie pod kładką, a raczej miejscem po niej) to tam naprawdę raz na kilka miesięcy coś podstawiają. I głównie robi to Cargo. Jeżeli jednak mówisz o Pabudzie to rzeczywiście, ostatnio dziwny spokój tam panuje...

Miałem na myśli tą żwirownie przy ul. Gniewkowskiej nazywa się to bodajże Euro-Trans Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michciu22 dnia Wto 22:38, 07 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Bemowo

PostWysłany: Pon 21:38, 17 Cze 2013    Temat postu:

Dzisiaj, po długiej nieobecności, udało mi się wybrać na Odolany. Smile
Miłe zaskoczenie, bo akurat szykowali się do rozrządu pociągu 4190 z Tarnowskich Gór.
Gdyby kogoś interesowało, podaję odprzęgi, w kolejności staczania z górki rozrządowej i numery torów kierunkowych.
- 1 wag. Pruszków - tor 64
- 3 wag. Warszawa-Praga - tor 57
- 5 wag. Huta - tor 67
- 5 wag. Huta - tor 67
- 5 wag. Warszawa-Praga - tor 57
- 1 wag. Pruszków - tor 64
- 1 wag. Warszawa-Praga - tor 57
- 5 wag. Huta - tor 67
- 4 wag. Huta - tor 67
- 2 wag. Warszawa-Praga - tor 57
- 3 wag. Błonie - tor 64
- 2 wag. Warszawa-Praga - tor 57
- 3 wag. Huta - tor 67
Razem 13 odprzęgów, 40 wagonów. Brutto ponad 2000 t. Ledwo wepchnęli na górkę. 22 wagony z tego składu były do huty. Pojadą zapewne jutro porannym pociągiem TK 961.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piotr dnia Wto 11:46, 18 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Bemowo

PostWysłany: Pon 22:08, 30 Gru 2013    Temat postu:

15 grudnia 2013 roku została zamknięta górka rozrządowa na stacji WGT Crying or Very sad Niestety grudzień miałem dość pracowity, więc nie udało mi się zarejestrować, kiedy odbył się ostatni rozrząd.
Dzisiaj pojawiłem się na stacji po dłuższej nieobecności i przeżyłem niemiłe zaskoczenie. Tarcza rozrządowa na szczycie górki wygaszona, nastawnia WOA2 nieczynna, cała grupa kierunkowa zamknięta, tory zdążyły już pokryć się warstwą rdzy... Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> Inne linie w Warszawie i okolicach / Warszawa Główna Towarowa i okolice Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 8 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin