 |
www.wmh.fora.pl Forum Warszawskiej Magistrali Hutniczej
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siecool
naczelnik sekcji
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo
|
Wysłany: Pon 23:25, 15 Gru 2008 Temat postu: Tabor na WMH |
|
|
Zbrakło mi takiego tematu, więc szybciutko machnąłem
Zasadniczo to piszę to, żeby donieść, że SM48-119, która zaglądała na WMH, stoi odstawiona na Odolanach, wpięta w ten długi skład martwych stonek, który chyba wszyscy kojarzą. Jeszcze w czerwcu jeździła, bo mam zdjęcie, ale widać było, że powoli zbliża się moment decyzji co do jej dalszych losów. Odznaczała się najbledszą farbą ze wszystkich SM48, prosiła się o jakąś rewizję i widać, że chyba się jej nie doczeka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siecool
naczelnik sekcji
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo
|
Wysłany: Pią 21:22, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Swego czasu Edi wspominał o małej lokomotywce, która grasowała po Radiowie - dzisiaj udało mi się ją zobaczyć, czekając na 701. Zatrąbiła, wychynęła z krzaków, zjechała na rozjazdach na tor bardziej po prawej, po przerobieniu rozjazdu pojechała dalej w czeluście Hiuty i tyle ją widziano. Wygląda na 401Da, ma nawet jakiś numer na bocznych burtach, ale z tego kąta był nie do dojrzenia.
Na tabliczce po prawej jest napisane
"STOP
Lok PKP"
A co do SM48-119 to miesiąc temu widziałem ją przy lokomotywowni na Odolanach z karteczką
"Małaszewice - Wwa Praga
V max = 70 km/h
[tutaj napisane coś maczkiem]"
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kulecki
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:16, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Siecool napisał: | ...Wygląda na 401Da... |
To jest 401Da. Na zdjęciu - dla porównania - torstalowska 401Da-380 sfotografowana jakieś cztery, może pięć lat temu tam, gdzie zaraz będzie północna rampa na estakadę WD8k.
Zaczyna robić się ciekawie - trzeba ustalić numer i właściciela. Kupili? Pożyczyli? Ciekawe, jak się ma stan hutniczych stonek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
dyspozytor zakładu taboru
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Główna Towarowa
|
Wysłany: Pią 23:04, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
401Da jako charakterystyczne mają wiązary łączące osie
Siecool napisał: | Na tabliczce po prawej jest napisane
"STOP
Lok PKP"
| Coś w stylu granicy, do której najdalej docierać mogą lokomotywy PKP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siecool
naczelnik sekcji
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo
|
Wysłany: Pią 22:37, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Kulecki napisał: | To jest 401Da. Na zdjęciu - dla porównania - torstalowska 401Da-380 sfotografowana jakieś cztery, może pięć lat temu tam, gdzie zaraz będzie północna rampa na estakadę WD8k.
Zaczyna robić się ciekawie - trzeba ustalić numer i właściciela. Kupili? Pożyczyli? Ciekawe, jak się ma stan hutniczych stonek. |
Jak się okazało 401Da-380 stacjonuje na Hucie. Znowu mi coś takiego małego wyskoczyło z krzaków, jak czekałem na 701 (które skubane nie przyjechało w końcu). Fota partyzancka, ale chciałem mieć jak najwięcej boku tego loka, żeby zobaczyć numer. Pod prawym linkiem wycięty fragment z numerem, widać go wyraźnie.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Żadnych oznaczeń własnościowych to to nie ma, acz biorąc pod uwagę, że prowadzili to panowie z napisem "Wydział Kolejowy" na plecach to stawiałbym mocno na Hutę.
Acz uwaga - to nie jest ta sama lokomotywa, co z poprzedniego zdjęcia. Tamta nie ma tego znaczka na przedzie, ani światełka i trąbki na dachu, rózni ją też brak białej obwódki na zderzakach i czerwone obwódki wokół świateł (tamta ma zielone).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Siecool dnia Pią 22:44, 15 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kulecki
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Warszawa
|
Wysłany: Sob 11:34, 16 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Siecool napisał: | Acz uwaga - to nie jest ta sama lokomotywa, co z poprzedniego zdjęcia. Tamta nie ma tego znaczka na przedzie, ani światełka i trąbki na dachu, rózni ją też brak białej obwódki na zderzakach i czerwone obwódki wokół świateł (tamta ma zielone). |
Może po prostu od tamtego czasu przeszła remont? Nie chce mi się wierzyć, że istnieją dwie lokomotywy o tym samym numerze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siecool
naczelnik sekcji
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo
|
Wysłany: Sob 16:06, 16 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Kulecki napisał: | Siecool napisał: | Acz uwaga - to nie jest ta sama lokomotywa, co z poprzedniego zdjęcia. Tamta nie ma tego znaczka na przedzie, ani światełka i trąbki na dachu, rózni ją też brak białej obwódki na zderzakach i czerwone obwódki wokół świateł (tamta ma zielone). |
Może po prostu od tamtego czasu przeszła remont? Nie chce mi się wierzyć, że istnieją dwie lokomotywy o tym samym numerze... |
Gdyby przechodziła remont to po tak krótkim czasie byłaby czystsza, także skłaniam się raczej do tezy, że na Hucie jest 380 plus coś jeszcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kulecki
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Warszawa
|
Wysłany: Pon 6:05, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Od zdjęcia na łuku na Drugą Prostą minęły jakieś cztery lata. Przez ten czas SM48-087 z pięknie odpicowanej sztuki stała się po prostu kolejną tamarą. Jeśli 401Da-380 miała choćby rok na to, aby się wybrudzić - z pewnością mogło się to stać.
Myślę, że najbliższe dni i tygodnie dadzą nam rozwiązanie zagadki. Dziękuję wszystkim za śledztwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siecool
naczelnik sekcji
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo
|
Wysłany: Wto 20:50, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Kulecki napisał: | Od zdjęcia na łuku na Drugą Prostą minęły jakieś cztery lata. Przez ten czas SM48-087 z pięknie odpicowanej sztuki stała się po prostu kolejną tamarą. Jeśli 401Da-380 miała choćby rok na to, aby się wybrudzić - z pewnością mogło się to stać.
Myślę, że najbliższe dni i tygodnie dadzą nam rozwiązanie zagadki. Dziękuję wszystkim za śledztwo  |
To żeśmy się źle zrozumieli, ja miałem na myśli nie zdjęcie sprzed 4 lat, tylko z 24 kwietnia - to na którym po raz pierwszy udało mi się złapać jakieś hutnicze 401Da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kulecki
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:01, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Siecool napisał: | To żeśmy się źle zrozumieli, ja miałem na myśli nie zdjęcie sprzed 4 lat, tylko z 24 kwietnia - to na którym po raz pierwszy udało mi się złapać jakieś hutnicze 401Da  |
Hehehe, teraz widzę. Tak, 380 sprzed lat a dziś wygląda podobnie.
A więc na terenie Huty są co najmniej dwie 401Da... niesamowite zgrupowanie, jak na ten typ. Drugie takie, o którym mi wiadomo (dwie sztuki na stanie), to ciepłownia MPEC Olsztyn.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
dyspozytor zakładu taboru
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Główna Towarowa
|
Wysłany: Nie 22:35, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Odkurzę trochę temat.
W piątek zakupiłem książkę "Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej". Opisane w niej są wszystkie lokomotywy skonstruowane w Polsce od lat międzywojennych do dnia dzisiejszego. Ale nie o tym piszę
W kilku tabelach znalazłem 15 lokomotyw, których pierwszym przydziałem była "Huta 'Warszawa' ". A mianowicie:
- SM30: 894, 895, 1071
- 401Da: 128, 229, 279, 380, 418
- Ls800(SM42): 2013, 2108, 2121, 2193, 2230, 7950
Były także dwie lokomotywy z przydziałem "Centrozłom Huty 'Warszawa' ": SM30-1080 oraz 401Da-018.
Widać wiec, że nasza niepozorna huta za swoich najlepszych czasów posiadała pokaźny inwentarz lokomotyw spalinowych Ile zostało do tej pory - trzeba by przeczesać cały zakład w poszukiwaniu lokomotyw.
Zaś co się tyczy parowozów - huta "Warszawa" wg wykazów z książki "Parowozy normalnotorowe produkcji polskiej" posiadała 3 parowozy TKh "Ferrum" oraz 2 parowozy TKp "Śląsk".
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edi
zwrotniczy
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:52, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ostatnimi czasy Zumi zaktualizowało zdjęcia i spójrzcie co znalazłem, wygląda to na dawny tabor Huty, wycofany z użytku. Po lewej dwie 401Da i jedna SM42, po prawej zaś cztery SM42 i jedna 401Da. Do tego trochę starych wagonów i 3 żurawie kolejowe - konkret :]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kulecki
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:01, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Edi napisał: | Ostatnimi czasy Zumi zaktualizowało zdjęcia i spójrzcie co znalazłem, wygląda to na dawny tabor Huty, wycofany z użytku. Po lewej dwie 401Da i jedna SM42, po prawej zaś cztery SM42 i jedna 401Da. Do tego trochę starych wagonów i 3 żurawie kolejowe - konkret :]
[link widoczny dla zalogowanych] |
No po prostu rewelacja! Wspaniale wypatrzyłeś! Mamy tu 3x 401Da i 5x Ls800. Wiemy, że na chodzie jest co najmniej jedna Ls800 (SM42-2230) i dwie 401Da (-380 i jeszcze jedna, o nieznanym numerze)... tak więc sztuki mniej więcej się zgadzają, z wyjątkiem SM30, po których śladu nie ma.
Doprawdy, super wypatrzone!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edi
zwrotniczy
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:27, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Pewnie nie wszystko stoi na zewnątrz, np. tych sprawnych, obecnie używanych loków na tych zdjęciach nie wypatrzyłem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Edi dnia Śro 22:32, 11 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siecool
naczelnik sekcji
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo
|
Wysłany: Pon 22:49, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Czy ST44-089 to jest jeszcze w Warszawie? Na WMH coś go dawno nie widziałem, jeździ tylko na Siekierki czy wrócił do swojej macierzy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|