|
www.wmh.fora.pl Forum Warszawskiej Magistrali Hutniczej
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kulecki
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Warszawa
|
Wysłany: Pon 6:51, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Siecool napisał: | Mając na uwadze Twój wykaz dorzucenie 007 specjalnie by nie dziwiło - na osiem mocniejszych loków, w ruchu są dwa, więc zaczyna się troszkę kiepskawo robić. |
Ta... jedna zdefektuje nawet z błahego powodu i lipa. Nawet jeśli agent 007 pojawił się na delegacji, jakże miła to delegacja: klasyczne obłe kształty TEM2EP i zielona malatura...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radek
maszynsta
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Grochów
|
Wysłany: Sob 18:43, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Przegląd taboru: Stan Czerwiec 2013
SM48-027 - W planowym ruchu
SM48-058 - Nie jeździ (oczekuje naprawy)
SM48-087 - Nie jeździ (oczekuje naprawy)
SM48-094 - Nie jeździ (NB-wymiana tulei)
SM48-109 - W planowym ruchu
SM48-111 - W planowym ruchu (obsługa EC Siekierki)
SM48-112 - Oddelegowana do Małaszewicz
SM48-114 - W planowym ruchu (obsługa EC Siekierki)
SM48-119 - Nie jeździ (oczekuje naprawy)
ST44-089 - W planowym ruchu
ST44-1081 - W planowym ruchu
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Radek dnia Sob 18:44, 01 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
dyspozytor zakładu taboru
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Główna Towarowa
|
Wysłany: Nie 12:59, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Widzę, że do obsługi bocznic Cargo ściąga coraz więcej ciężkich lokomotyw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radek
maszynsta
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Grochów
|
Wysłany: Nie 16:32, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
W zimę zapewne więcej maszyn ściągną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
dyspozytor zakładu taboru
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Główna Towarowa
|
Wysłany: Nie 20:13, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Radek napisał: | W zimę zapewne więcej maszyn ściągną | Właśnie wydaje mi się, że już we wrześniu zacznie się "kampania węglowa", więc już wtedy możemy spodziewać się nowych lokomotyw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radek
maszynsta
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Grochów
|
Wysłany: Śro 16:55, 16 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Czas na przegląd taboru w lokomotywownia Warszawa Odolany, stan kwiecień 2014.
SM48-027 - W planowym ruchu (obsługa EC Siekierki)
SM48-058 - Nie jeździ NG (przechodzi modernizacje w NEWAG)
SM48-087 - Nie jeździ OG (oczekuje naprawy głównej)
SM48-094 - W planowym ruchu (obsługa EC Siekierki)
SM48-109 - W planowym ruchu
SM48-111 - W planowym ruchu
SM48-112 - W planowym ruchu (obsługa EC Siekierki)
SM48-114 - W planowym ruchu
SM48-119 - Nie jeździ (oczekuje naprawy rewizyjnej)
ST44-199 - Nie jeździ (naprawa bieżąca)
ST44-878 - W planowym ruchu
ST44-949 - W planowym ruchu
ST44-1074 - Nie jeździ (naprawa bieżąca)
ST44-1113 - Nie jeździ (naprawa awaryjna)
WAŻNE!
SM48-058 obecnie przechodzi naprawę główna z gruntowną modernizacje w NEWAG Nowy Sącz, przewidywany numer maszyny po modernizacji to ST48-010, lokomotywa po naprawie trafi najprawdopodobniej do Białegostoku do obsługi składów objazdowych.
SM48-094 to ostatnia zielona Tamara na Odolanach, niestety w czerwcu a dokładnie 29.06.2014 skończy się jej świadectwo dopuszczenia do ruchu co oznacza odstawieniem lokomotywy.
ST44-1113 kilka dni temu przyjechał jako podsył z Bydgoszczy do Białegostoku na przegląd do Odolańskiej lokomotywowni, po wykonanym przeglądzie nastąpił samozapłon silnika, człowiek gaszący lokomotywę wylądował w szpitalu z lekkimi poparzeniami ciała.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radek dnia Pią 12:55, 18 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siecool
naczelnik sekcji
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo
|
Wysłany: Sob 0:07, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Miło mi donieść, że po ponad sześcioletnim postoju w krzakach na Odolanach, 1 stycznia 2015 r. SM48-119 - jeszcze bardziej wyblakła niż za czasów służby na WMH - [link widoczny dla zalogowanych]. Ciekawe, czy wróci potem do Warszawy, niezależnie jednak od tego pewnie upodobni się wyglądem do pozostałych wyremontowanych tamar.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotram
pomocnik maszynisty
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:43, 20 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Taką ciekawostkę znalazłem, chyba nie było tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kulecki
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:16, 25 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
piotram napisał: | Taką ciekawostkę znalazłem, chyba nie było tutaj: [link widoczny dla zalogowanych] |
Piękne znalezisko!
O ile pamięć mnie nie myli to 2193, 2230 i 2557 pojawiają się w naszych zapisach. Żadna z pozostałych - nie. Ma to wszystko jakiś sens.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotram
pomocnik maszynisty
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:03, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
2108, 2230, 2515, 2551 namierzyłem u innych przewoźników, czyli zostały sprzedane. 2041 nie udało się namierzyć, ale być może też u kogoś jeździ.
Co do 2551, jest notka: "SM42-2551 (Fablok 10282/1979) was not repaired after a collision with a heavy submarine car" - z czym on się zderzył??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siecool
naczelnik sekcji
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo
|
Wysłany: Pią 10:36, 01 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Co prawda to tylko moja teoria i nie wiem nawet, czy nasza huta takim czymś dysponuje, ale stawiałbym na jakiś specjalistyczny wagon do przewozu surówki np. tzw. cygaro. Przy pewnej dozie fantazji możnaby to uznać za łódź podwodną: [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Wg tej strony [link widoczny dla zalogowanych] surówkowóz (bo tak się to ustrojstwo w slangu hutniczym nazywa) po angielsku to "torpedo car", czyli znowu mamy skojarzenie z łodzią podwodną
Google to jednak potęga - parę fotek surówkowozu z Huty Katowice: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Siecool dnia Pią 10:41, 01 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siecool
naczelnik sekcji
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo
|
Wysłany: Nie 18:15, 08 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Ciekawostka z dzisiaj: na Radiowie na bocznym torze, z którego nie ma wyjazdu na szlak, stał skład czerwonych wagonów AxBenet wyładowanych prętami zbrojeniowymi. Skład był w większości zasłonięty przez pociąg PKP CARGO, niemniej jednak w całości można było obejrzeć pierwszy wagon. Była to seria Rbns, a sam wagon - mimo, że AxBenet jest spółką słowacką - był zarejestrowany w Serbii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartek K
praktykant
Dołączył: 27 Sty 2019
Posty: 1
Przeczytał: 55 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:32, 10 Lis 2024 Temat postu: |
|
|
Cześć. Mam nadzieję, że forum nie jest już w 100% martwe i ktoś tu jeszcze zagląda. Mam pytanko. Czy pośród węglarek jeżdżących na WMH pojawiają się wagony typu Eas?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|