|
www.wmh.fora.pl Forum Warszawskiej Magistrali Hutniczej
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edgar
naczelnik sekcji
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa-Jelonki
|
Wysłany: Pią 21:35, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Sleepingowy napisał: | Coś mi się obiło o uszy z tym Cardanem. Wczoraj, al.Solidarności na Pradze? |
Tak. Dokładnie.
Geneza pożaru, ktory miałem przed tygodniem, też jest mi znana. To nie pierwsze, takie zdarzenie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sleepingowy
dyspozytor zakładu taboru
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa, Praga Południe
|
Wysłany: Pią 22:00, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No to w temacie - "zgubione na torach". 20.05.2010, ul. 11 Listopada.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cleotka3007
maszynista instruktor
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa - Praga Północ of course ;)
|
Wysłany: Sob 3:12, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No chłopaki, gratuluję. Odwaliliście kawał dobrej roboty Sleepingowy zamieścił świetne "fotostory" z humorem, a z tego co możemy przeczytać Edgar pomimo trudności wykonywał swoją pracę jak należy(czasem wręcz dokonując niemożliwego). Ale czy kiedykolwiek było inaczej? chłopaki, oby tak dalej, a już niedługo będzie można wydawać gazetkę z Waszymi opowieściami
A teraz ja dodam króciutką historię.
W odległej krainie, dla niektórych wręcz niedostępnej mieszkańcy mieli sobie swoją linię, co się zwała 23. Niestety złe, magiczne moce (frezowanie etc.) sprawiły, że linia ta musiała opuścić swój lud, na caaaałe wakacje. Na początku jej obowiązki transportowe musiało przejąć 73. Jednak nie bawiło ono długo na torach 23. Ulicę bowiem zaczęto rozkopywać, i powstała linia Autobusowa Z23. Obsługiwana jest ona głównie przez krótkie Jelcze, lecz czasem zdarzy się nawet jakiś Ikarus. Napełnienie jej jest jednak malutkie, czasem zdarzy się, że maszyny przewożą tylko spieszące się do swoich rodzin owady i leniwe powietrze. Mieszkańcy tęsknią jednak za swoim ukochanym 23, i już odliczają dni do jego powrotu
Wiem, wiem. Odbija mi, ale cóż. Jak się za długo siedzi na balkonie, kiedy prosto w twarz świeci Słonko, a wieczorami wciąż jest gorąco to tak się to potem kończy
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
P.s. Forumowicze, a jak Wy radzicie sobie z tymi upałami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edgar
naczelnik sekcji
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa-Jelonki
|
Wysłany: Sob 14:39, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jutro (niedziela) trenuję linię 71. Widać, że są wakacje i sezon turystyczny w pełni. Trasy tramwajów też stają się coraz bardziej turystyczne. Linia 'T" wysiada, w porównaniu z tym, co oferuje 71
Nie wiem skąd dyspozytor zna moje turystyczno-krajoznawcze zapędy, ale trafił idealnie.
Rozkładowe czasy:
Nowe Bemowo: 05.42 - 05.56, 08.33 - 08.56, 11.38 - 11.56
Gocławek: 07.03 - 07.27, 10.09 - 10.28, 13.09 - 13.28*
Dw. Wileński > Nowe Bemowo: 07.48, 10.50, 13.50*
Dw. Wileński > Gocławek: 06.41, 09.46, 12.46*
DT Wola > Nowe Bemowo: 05.25**, 08.14, 11.19
DT Wola > Gocławek: 06.15, 09.16, 12.16
* tymi kursami mogę nie jechać - zmiana może nastąpić wcześniej.
** podany czas dotyczy przystanku Młynarska. W tym kursie brygada nie zalicza przystanku DT Wola.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sleepingowy
dyspozytor zakładu taboru
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa, Praga Południe
|
Wysłany: Sob 14:58, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Edgar napisał: | Podobało mi się, że byłeś "transparentny". Z robienia większości fotek nie zdawałem sobie sprawy. |
Najbardziej "transparentny" byłem na pętli "Jelonki". Tak bardzo, że sam nie zauważyłem, kiedy zrobiłem te zdjęcia.
A tak naprawdę, to strasznie się na Tobie zawiodłem. Miałem nadzieję, że z racji mojej obecności, pożyczysz z ekspedycji na "Wiatraku" jakieś krzesło albo fotel, wstawisz je do kabiny i tak odbędziemy całe kółko (tzn. ja jako gość na fotelu motorniczego, a Ty jako gospodarz, na wypożyczonym siedzeniu - tak nakazuje gościnność). Wysłać znajomego na wagon, do przedziału pasażerskiego? Tak się nie robi. Mam nadzieję, że przy następnej okazji będziesz bardziej gościnny.
Cleotka3007 napisał: | Napełnienie jej jest jednak malutkie, czasem zdarzy się, że maszyny przewożą tylko spieszące się do swoich rodzin owady i leniwe powietrze. |
Gdyby ta linia wybiegała gdzieś dalej np. na Plac Bankowy, podejrzewam, że cieszyłaby się większym "wzięciem". Dla osób posiadających WKM, bilety krótkookresowe, długookresowe (oprócz tych na jedną linię) linia jest ok. Ale dla korzystających z biletów jednorazowych (czasowe nie zawsze załatwiają sprawę) korzystniejsze jest dojść albo do ul. 11 Listopada, albo do Al.Solidarnosci. Tak więc poza godzinami szczytu jest jak jest. I tylko ciekawa sprawa - czy te owady spieszące do swoich rodzin uiszczają opłatę za przewóz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edgar
naczelnik sekcji
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa-Jelonki
|
Wysłany: Sob 16:01, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Linia 25 – czyli ciśnienie podniesione od samego rana
CENZURA
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Edgar dnia Czw 0:09, 12 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edgar
naczelnik sekcji
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa-Jelonki
|
Wysłany: Sob 16:31, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Sleepingowy napisał: |
A tak naprawdę, to strasznie się na Tobie zawiodłem. Miałem nadzieję, że z racji mojej obecności, pożyczysz z ekspedycji na "Wiatraku" jakieś krzesło albo fotel, wstawisz je do kabiny i tak odbędziemy całe kółko (tzn. ja jako gość na fotelu motorniczego, a Ty jako gospodarz, na wypożyczonym siedzeniu - tak nakazuje gościnność). Wysłać znajomego na wagon, do przedziału pasażerskiego? Tak się nie robi. Mam nadzieję, że przy następnej okazji będziesz bardziej gościnny. |
Spoko. Na razie polecam symulatory, w ramach siedzenia w fotelu motorniczego Ja już opanowałem jazdę "do góry nogami". Postaram się być bardziej gościnny. Spoko. Początki bywają trudne ;P
Cleotka3007 napisał: | Napełnienie jej jest jednak malutkie, czasem zdarzy się, że maszyny przewożą tylko spieszące się do swoich rodzin owady i leniwe powietrze. |
Eeee. To całkiem nieźle. Zawsze coś tam jednak przewiezie.
Sleepingowy napisał: | Gdyby ta linia wybiegała gdzieś dalej np. na Plac Bankowy, podejrzewam, że cieszyłaby się większym "wzięciem". Dla osób posiadających WKM, bilety krótkookresowe, długookresowe (oprócz tych na jedną linię) linia jest ok. Ale dla korzystających z biletów jednorazowych (czasowe nie zawsze załatwiają sprawę) korzystniejsze jest dojść albo do ul. 11 Listopada, albo do Al.Solidarnosci. Tak więc poza godzinami szczytu jest jak jest. I tylko ciekawa sprawa - czy te owady spieszące do swoich rodzin uiszczają opłatę za przewóz? |
Dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edgar
naczelnik sekcji
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa-Jelonki
|
Wysłany: Sob 16:36, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Sleepingowy napisał: | No to w temacie - "zgubione na torach". 20.05.2010, ul. 11 Listopada.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Za dawnych czasów, paędziłem przez Most Śląsko-Dąbrowski. Torowisko było takie...no...."terenowe". I w ostatniej chwili takie coś zauważyłem na szynie. Już miałem wizję, co się stanie, gdy na to, najadę. Ostre hamowanie. Prędkość zmalała znacznie i spotkałem się z tym czymś (szczęka hamulcowa). Zgrzyt, snop iskier spod kół. W końcu ten kwawłek złomu poszedł bokiem. Mogło być nieciekawie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sleepingowy
dyspozytor zakładu taboru
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa, Praga Południe
|
Wysłany: Sob 17:11, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Edgar napisał: | Za dawnych czasów, paędziłem przez Most Śląsko-Dąbrowski. Torowisko było takie...no...."terenowe". I w ostatniej chwili takie coś zauważyłem na szynie. Już miałem wizję, co się stanie, gdy na to, najadę. Ostre hamowanie. Prędkość zmalała znacznie i spotkałem się z tym czymś (szczęka hamulcowa). Zgrzyt, snop iskier spod kół. W końcu ten kwawłek złomu poszedł bokiem. Mogło być nieciekawie.... |
Czyli coś z mocowaniem tych szczęk musi być "nie halo" ,bo ja już takich elementów zdjętych z torowisk mam na swoim koncie przynajmniej z pięć, w ciągu ostatnich pięciu, może siedmiu lat.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sleepingowy dnia Sob 17:11, 24 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edgar
naczelnik sekcji
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa-Jelonki
|
Wysłany: Sob 17:15, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Sleepingowy napisał: | Czyli coś z mocowaniem tych szczęk musi być "nie halo" ,bo ja już takich elementów zdjętych z torowisk mam na swoim koncie przynajmniej z pięć, w ciągu ostatnich pięciu, może siedmiu lat. |
Czy ja wiem? Pracują w arcytrudnych warunkach. Do tego, są poddawane wstrząsom. Samo mocowanie jest dosyć proste. Polecam np. podczas DTP przyjrzeć się temu mechanizmowi. Nie raz go pokazywałem i objaśniałem, tak, jak i budowę oraz działanie innych podzespołów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sleepingowy
dyspozytor zakładu taboru
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa, Praga Południe
|
Wysłany: Sob 17:22, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Edgar napisał: | Czy ja wiem? Pracują w arcytrudnych warunkach. Do tego, są poddawane wstrząsom. Samo mocowanie jest dosyć proste. Polecam np. podczas DTP przyjrzeć się temu mechanizmowi. Nie raz go pokazywałem i objaśniałem, tak, jak i budowę oraz działanie innych podzespołów. |
Właśnie dlatego, że poddawane są takim ekstremalnym warunkom eksploatacji powinny być częściej kontrolowane i wymieniane. Pal licho jak taka "niespodzianka" leży pomiędzy szynami i np na takim torowisku jak na Zielenieckiej, gorzej jak trafi się wieczorem na szynie.
Pamiętam je z DTP.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sleepingowy dnia Sob 17:23, 24 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edgar
naczelnik sekcji
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa-Jelonki
|
Wysłany: Sob 17:26, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Sleepingowy napisał: | Właśnie dlatego, że poddawane są takim ekstremalnym warunkom eksploatacji powinny być częściej kontrolowane i wymieniane. Pal licho jak taka "niespodzianka" leży pomiędzy szynami i np na takim torowisku jak na Zielenieckiej, gorzej jak trafi się wieczorem na szynie.
Pamiętam je z DTP. |
Kontrolowane i regulowane są codziennie, w ramach tzw. OC, po zjeździe. I nie raz, nie dwa, widziałem, że jest to robione uczciwie. Czasem, nawet nie trzeba wychodzić z wagonu, by o tym wiedzieć. To nawet można poczuć. Kto ze mną zjeżdżał i miał okazję być podczas OC, ten wie o czym mówię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edgar
naczelnik sekcji
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa-Jelonki
|
Wysłany: Sob 17:30, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Przy okazji, tak możę trochę nie na temat. Właśnie przekroczyłem 600 postów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sleepingowy
dyspozytor zakładu taboru
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa, Praga Południe
|
Wysłany: Sob 17:33, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Edgar napisał: | Kontrolowane i regulowane są codziennie, w ramach tzw. OC, po zjeździe. I nie raz, nie dwa, widziałem, że jest to robione uczciwie. Czasem, nawet nie trzeba wychodzić z wagonu, by o tym wiedzieć. To nawet można poczuć. Kto ze mną zjeżdżał i miał okazję być podczas OC, ten wie o czym mówię. |
Nie twierdzę, że coś jest nie tak z OC. Po prostu fakt, że jest to element, który najczęściej widywałem na torach, nasuwa spostrzeżenie, iż jest to najbardziej narażony na odpadnięcie element tramwaju. Ponadto moje spostrzeżenia dotyczą niewielkiego wycinka warszawskiej sieci tramwajowej. Ciekawe ile bym zarobił w skupie złomu gdybym codziennie odbywał spacery wzdłuż torowisk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sleepingowy
dyspozytor zakładu taboru
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa, Praga Południe
|
Wysłany: Sob 17:36, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Edgar napisał: | Przy okazji, tak możę trochę nie na temat. Właśnie przekroczyłem 600 postów |
To kiedy to oblewamy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|