Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna www.wmh.fora.pl
Forum Warszawskiej Magistrali Hutniczej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ciekawostki z życia komunikacji miejskiej
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 55, 56, 57  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> OT / Komunikacja miejska
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
naczelnik sekcji



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Jelonki

PostWysłany: Czw 11:15, 15 Lip 2010    Temat postu:

Widać, że upały dają się we znaki. Potrzeby zakładu zdają się systematycznie wzrastać. Z racji mozliwości wyboru, znów będę trenować 26 w piątek.

Rozkładowe czasy:

Os. Górczewska: 15.01 - 15.06, 17.05 - 17.11, 19.10 - 19.15
Wiatraczna: 16.01 - 16.10, 18.06 - 18.15

DT Wola > Os. Górczewska: 16.41, 18.46
DT Wola > Wiatraczna: 15.30, 17.35

Jak widać, postoje nie zachwycają swoją długością (zwłaszcza na Os. Górczewska) , czyli pewnie będę jeździl bez nich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil
dyżurny ruchu



Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin / Warszawa

PostWysłany: Czw 17:40, 15 Lip 2010    Temat postu:

Twoje relacje czyta się jak dobre opowiadanie sensacyjne Smile
Powodzenia życzę... z dalekiego i upalnego kraju.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
naczelnik sekcji



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Jelonki

PostWysłany: Pią 6:16, 16 Lip 2010    Temat postu:

Kamil napisał:
Twoje relacje czyta się jak dobre opowiadanie sensacyjne Smile
Powodzenia życzę... z dalekiego i upalnego kraju.


Dzięki Smile Jak widać, podróżowanie komunikacją może być dosyć ekscytujące Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
naczelnik sekcji



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Jelonki

PostWysłany: Pon 15:05, 19 Lip 2010    Temat postu:

Piątkowe 26 – czyli sauna na całego.

CENZURA - TO NIEPRAWDA, ŻE W KABINIE JEST GORĄCO


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Edgar dnia Czw 0:07, 12 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MC
starszy maszynista



Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Młynów

PostWysłany: Pon 20:50, 19 Lip 2010    Temat postu:

Edgar, w niedzielę to może byłeś Ty w 26 w stronę Jelonek o 11.00 przed światłami na Okopowej? Chyba numer pierwszego wagonu 1024...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
naczelnik sekcji



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Jelonki

PostWysłany: Pon 20:57, 19 Lip 2010    Temat postu:

MC napisał:
Edgar, w niedzielę to może byłeś Ty w 26 w stronę Jelonek o 11.00 przed światłami na Okopowej? Chyba numer pierwszego wagonu 1024...


Tak. O 11.01 oddałem zmianę, by udać się na 43 minutową przerwę przed następną brygadą. Potem jeździłem swoim "prywatnym" sprzętem, czyli pierwszym składem 105-ek w naszym mieście.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MC
starszy maszynista



Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Młynów

PostWysłany: Pon 21:49, 19 Lip 2010    Temat postu:

To widziałam Cię z jadącego z Okopowej w Al. Solidarności klubowego Ikarusa #289 (ten czerwony) Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
naczelnik sekcji



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Jelonki

PostWysłany: Wto 18:25, 20 Lip 2010    Temat postu:

MC napisał:
To widziałam Cię z jadącego z Okopowej w Al. Solidarności klubowego Ikarusa #289 (ten czerwony) Razz



Tak. Widziałem ten sprzęt. Właśnie się zastanawiałem co to za impreza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
naczelnik sekcji



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Jelonki

PostWysłany: Wto 18:31, 20 Lip 2010    Temat postu:

Z innej beczki. Dziś rozpoczęliśmy formalną walkę z opisywanym wcześniej Patryczkiem. Wczoraj przeszedł sam siebie. Podpadł mojemu koledze. Celowo, gwałtownie hamował, by doprowadzić do zderzenia tramwajów. Ponadto, napisałem raport, pod którym zbiorę podpisy załogi. Chcemy osiągnąć by odsunąć tego człowieka od ruchu, ze względu na jego "szczególne osiągnięcia". Dziś rozmawiałem z kierownikiem jego macierzystego zakładu. Powiedział, że też ma dosyć tego pracownika, ale potrzebuje jakieś zgłsozenie na piśmie. Spoko. Dostanie je niebawem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
naczelnik sekcji



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Jelonki

PostWysłany: Wto 19:51, 20 Lip 2010    Temat postu:

MC napisał:
To widziałam Cię z jadącego z Okopowej w Al. Solidarności klubowego Ikarusa #289 (ten czerwony) Razz


Właśnie.....Z klubowego, świeżo wyremontowango Ikarusa.....Krew mnie zalewa i nie tylko. Jelczyki, Saniki, Ikarusiki, Ogóreczki.....Milutko. Tylko, że może warto by przy tej okazji zmienić nazwę klubu. Klub Miłośnikow Autobusów? Klub Napompowanych Opon?. Towarzystwo Zabytkowych Wentyli? Z tego co zaobserwowałem, to od ok. 7 lat widać tylko wyremontowane autobusy. Poza (psującym się) Kanciakiem, w renowacji tramwajów postęp jest żaden. Podejrzewam, że przy obecnym stanie rzeczy, część sprzętu nie doczeka renowacji, a ten który jeździ - ulega sukcesywnej degradacji. Tak jest smutna rzeczywistość. Też bym chętnie pośmigał np. 1001-1000 z "okienkami" w oryginalnym malowaniu, z paroma jeszcze szczegółami. Nie mówiąc już o tym, co stoi na R-4. Ale to już zupełnie inna, smutna bajka......


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Wardas
zawiadowca stacji



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Wawrzyszew

PostWysłany: Śro 12:20, 21 Lip 2010    Temat postu:

Cytat:
Z innej beczki. Dziś rozpoczęliśmy formalną walkę z opisywanym wcześniej Patryczkiem. Wczoraj przeszedł sam siebie. Podpadł mojemu koledze. Celowo, gwałtownie hamował, by doprowadzić do zderzenia tramwajów. Ponadto, napisałem raport, pod którym zbiorę podpisy załogi. Chcemy osiągnąć by odsunąć tego człowieka od ruchu, ze względu na jego "szczególne osiągnięcia". Dziś rozmawiałem z kierownikiem jego macierzystego zakładu. Powiedział, że też ma dosyć tego pracownika, ale potrzebuje jakieś zgłsozenie na piśmie. Spoko. Dostanie je niebawem.


Jeśli faktycznie stwarza takie zagrożenie to można go ewentualnie zrobić pilotem w zajezdni bo tam osobom postronnym krzywdy zrobić nie powinien. Z drugiej strony - czyją winę orzeknięto w tamtym zderzeniu ? Bo z formalnego punktu widzenia mimo, że to Patryczek spowodował wypadek, to winnym chyba jest motorniczy tramwaju z tyłu jako, że nie zachował bezpiecznej odległości. Mimo wszystko uważam, że za to zdarzenie powinno się oberwać Patryczkowi tymbardziej, że zrobił to celowo (sam stykałem się już z wieloma bardzo niebezpiecznymi sytuacjami jednakże większość z nich nie była spowodowana widzimisię kierującego tylko brakiem uwagi/złym wyliczeniem odległości etc.).

Cóż, jak spotkam starego znajomego z "Żoliborza" to pocieszę go Smile

Cytat:
Właśnie.....Z klubowego, świeżo wyremontowango Ikarusa.....Krew mnie zalewa i nie tylko. Jelczyki, Saniki, Ikarusiki, Ogóreczki.....Milutko. Tylko, że może warto by przy tej okazji zmienić nazwę klubu. Klub Miłośnikow Autobusów? Klub Napompowanych Opon?. Towarzystwo Zabytkowych Wentyli? Z tego co zaobserwowałem, to od ok. 7 lat widać tylko wyremontowane autobusy. Poza (psującym się) Kanciakiem, w renowacji tramwajów postęp jest żaden. Podejrzewam, że przy obecnym stanie rzeczy, część sprzętu nie doczeka renowacji, a ten który jeździ - ulega sukcesywnej degradacji. Tak jest smutna rzeczywistość. Też bym chętnie pośmigał np. 1001-1000 z "okienkami" w oryginalnym malowaniu, z paroma jeszcze szczegółami. Nie mówiąc już o tym, co stoi na R-4. Ale to już zupełnie inna, smutna bajka......


Też racja, że KMKM ma już dość obfity park autobusowy (ja mimo to i tak będę za tym, żeby zachowali jeszcze jakieś Ikarusy automaty - w końcu to kawał historii tego miasta). Co do tramwajów - nie sięgam pamięcią za daleko ale wydaje mi się, że jakieś 10 lat temu tendencja była zgoła odwrotna (choć aż tak się nie wgłębiałem w te sprawy). Jednak w jedną i drugą stronę przeginać jest źle. Może po prostu w tej chwili większosć członków KMKM to autobusiarze ?

Pozdrawiam !
Tomek

PS: [ UWAGA ! PRYWATA ] Kuba, czy nie mijaliśmy się dziś rano na ul. Kleszczowej ? W ostatniej chwili zobaczyłem jakąś znajomą twarz na motocyklu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
naczelnik sekcji



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Jelonki

PostWysłany: Śro 14:26, 21 Lip 2010    Temat postu:

CENZURA

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Edgar dnia Czw 0:07, 12 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
naczelnik sekcji



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Jelonki

PostWysłany: Śro 14:36, 21 Lip 2010    Temat postu:

Jutro (czwartek) trenuję oczywiście 26

Rozkładowe czasy:

Os. Górczewska: 08.10 - 08.16, 10.13 - 10.19
Wiatraczna: 07.06 - 07.15, 09.11 - 09.18, 11.14 - 11.25

DT Wola > Wiatraczna: 06.36, 08.40, 10.43
DT Wola > Os. Górczewska: 07.46, 09.49, 11.56 (kończę)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
naczelnik sekcji



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Jelonki

PostWysłany: Śro 16:47, 21 Lip 2010    Temat postu:

Tomek Wardas napisał:

Jeśli faktycznie stwarza takie zagrożenie to można go ewentualnie zrobić pilotem w zajezdni bo tam osobom postronnym krzywdy zrobić nie powinien.



Cooooo?!!!!! Pilot, to bardzo odpowiedzialne zajęcie. Nie chciał bym cofać składem, z takim człowiekiem. Jeszcze by nie zagwizdał na czas i tragedia gotowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Wardas
zawiadowca stacji



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Wawrzyszew

PostWysłany: Śro 19:44, 21 Lip 2010    Temat postu:

Edgar napisał:
Tomek Wardas napisał:

Jeśli faktycznie stwarza takie zagrożenie to można go ewentualnie zrobić pilotem w zajezdni bo tam osobom postronnym krzywdy zrobić nie powinien.



Cooooo?!!!!! Pilot, to bardzo odpowiedzialne zajęcie. Nie chciał bym cofać składem, z takim człowiekiem. Jeszcze by nie zagwizdał na czas i tragedia gotowa.


A, to widzę, że w tramwajach jest to nieco inna funkcja Wink w autobusach pilot zwykle ustawia autobusy.

Cytat:
Akurat do zderzenia nie doszło, więc nie mowy o ustalaniu winy. Napisałem koledze bardzo mocny, w swej wymowie raport, który właśnie dziś poszedł drogą służbową na R-4. Nasz kierownik, kiedy to przeczytał - był przerażony. Patryczek, dziś wydzwaniał na nasz zakład, próbując ustalić numer kolegi i szkalując go. Moja reakcja była natychmiastowa. Zadzwoniłem do Kierownika R-4, informując o dziwnych praktykach tego klienta, ponadto, poinformowałem, że napisałem już raport zbiorowy w imieniu załogi naszego zakładu, informujący o "osiągnięciach" patryczka (wielkość liter nieprzypadkowa). Jutro rano, akurat będę jeździł, więc myślę, że zbiorę kilkadziesiąt podpisów, w tym pracowników ekspedycji, którzy też go mają dosyć. Po zebraniu podpisów, wysyłam ten raport do zakładu R-4, jednocześnie dając kopie do wiadomości stosownym komórkom w Spółce. Trzeba działać, bo sytuacja jest naprawdę niezbyt ciekawa. Nie chcę, by komuś z nas stała się krzywda. Swoją drogą, akurat od przyszłego tygodnia mam dużo więcej czasu, więc będę mógł nieco "popolować" i dostarczyć kolejnych dowodów na nieprawidłowości. Moim zdaniem, tego typu pracownicy nie powinni prowadzić tramwajów. Problem jest, bo jak mi się udało ustalić, już podczas procesu szkolenia tego klienta były problemy.


W takim razie rzeczywiście warto działać. Aczkolwiek nasuwa się pytanie, dlaczego nic nie zrobiono wówczas, gdy podczas szkolenia były już z nim problemy ? Chodzi oczywiście o praktyczne szkolenie ? Na jednym z kursów na kategorię "D" był człowiek, który jakimś cudem przeszedł badania lekarskie. Jakimś cudem, bo gdy tylko coś zjadł, zasypiał (ponoć miał problemy ze śledzioną, inna wersja to cukrzyca). Jednakże prowadził nienajgorzej, więcej, zdał egzamin za pierwszym razem. Teraz z tego co wiem siedzi na bezrobociu i może to i lepiej. Choć z drugiej strony w razie braku ludzi można byłoby go zatrudnić na kawałek etatu, żeby sobie na dodatek wyjechał, byle z krótkimi przerwami żeby nie mógł jeść Wink

Co do Patryczka jeszcze, to ja słyszałem głównie o tym, jak to jego patron wnerwiony był po jeżdżeniu z nim. Jednakże to, co ja piszę, jest jedynie zasłyszane od motorowych z R-4, choć sądzę, że dużo w tym prawdy Wink

Cytat:


Automaty chyba jakieś w planie są? Z tego co wiem, to chyba 5254 oraz ten krótszy (631?). Też nie wnikam jaka była tendencja. Faktem jest, że od ok. 7 lat zabytkowe tramwaje bardzo na tej sytuacji cierpią. Jak większość członków KMKM to autobusiarze, to może czas zmienić nazwę klubu, jak już wcześniej proponowałem.


No, jakby nie patrzeć autobusy są częścią komunikacji miejskiej wiec nazwa jest ok. A nawet patrząc szerzej, KMKM mógłby wziąć się za np. renowację EW51, stojącego na Grochowie, bo kolej to, zwłaszcza teraz, też komunikacja miejska. Niemniej jednak zgadzam się co do tego, że o tramwaje też należy dbać.

Dziwi mnie też to, że na pojazd zabytkowy wybrano autobus, który służył jako szkoleniowy. Od starych instruktorów wiem, że cylk życia autobusu to: praca w komunikacji miejskiej, szkoleniowy, złom. No, chyba że kursanci tak dobrze go traktowali, że jest w całkiem niezłym stanie.

Pozdrawiam !
Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> OT / Komunikacja miejska Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 55, 56, 57  Następny
Strona 35 z 57

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin