|
www.wmh.fora.pl Forum Warszawskiej Magistrali Hutniczej
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siecool
naczelnik sekcji
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo
|
Wysłany: Czw 22:34, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Kilka obrazków równo sprzed tygodnia z remontu obwodnicy towarowej:
1) [link widoczny dla zalogowanych] 2) [link widoczny dla zalogowanych] 3) [link widoczny dla zalogowanych] 4) [link widoczny dla zalogowanych] 5) [link widoczny dla zalogowanych] 6) [link widoczny dla zalogowanych]
1) Rumunek na uciętej dawnej bocznicy do Fortów Bema Numerek (chyba 60)-2416-0, innych oznaczeń nie było.
2) SM42-483 z paroma wagonikami, na które ładowany był piach.
3) A to jest coś, co mnie zaintrygowało. Na tym wagonie wisi sobie reklama "Gospody u Jana", pod napisem strzałka w lewo i napis CWKS Legia. Żeby na czymś takiem wieszać reklamę
4) Żuraw wyładowywujący fundamenty słupów trakcyjnych. Za żurawiem koparka na platformie, ciągnięta przez SM30-030.
5) Maszynka do wbijania tych fundamentów, które wyładowywał żuraw. Wzbudzała zainteresowanie, bo robiła trochę hałasu.
http://www.youtube.com/watch?v=rRjwVxBGMC4 a tutaj filmik z tego wbijania
6) Złączony skład wszystkich tych zabawek, z frontu pojawiła się SM30-858 z drugim niebieskim żurawiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siecool
naczelnik sekcji
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo
|
Wysłany: Wto 20:06, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
TLG napisał: | Ostatnio widziałem w Lasku na Kole ów pociąg do odzyskiwania podsypki. Całkiem spory odcinek toru już przerobił. Pociąg należy do hiszpańskiej firmy COMSA, któa budowała m.in. linie dużych prędkości AVE. Ciekawostką jest, że ma w swoim taborze rumuńskie lokomotywy, u nas znane jako ST43. |
To ten? Warto zwrócić uwagę, że na jego czele stoi SM31, coś niespotykanego w tej części Polski.
Otwarto tor w stronę Gdańskiego, dzisiaj śmigały po nim pociągi. Budowlańcy przenieśli się zaś na tor w kierunku Jelonek, zdjęto znad niego sieć trakcyjną, gdzieniegdzie cośtam grzebano.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Siecool dnia Wto 20:07, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TLG
z-ca naczelnika sekcji
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GóRy SzWeDzKiE
|
Wysłany: Czw 8:50, 16 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Dodam jeszcze pewną ciekawostkę: otóż stare słupy sieci są demontowane w bardzo specyficzny sposób - ....strzałowo. Miałem okazję przekonać się o tym w zeszły wtorek, kiedy wracając z pracy zajrzałem sobie na Księcia Janusza, żeby przyjrzeć się pracom. Stoję, przyglądam się pracy kolejowego samobieżnego żurawia, kiedy spod wiaduktu daje się słychać tylko "Uwagaaa!" i gruch. Przekrzywiony słup za chwilę wyciąga z ziemi dźwig. Nowe, przykręcane słupy kratownicowe już stoją, więc prace przy samej sieci nie będą już tak skomplikowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siecool
naczelnik sekcji
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo
|
Wysłany: Pon 21:18, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Taka fajna zabawka dzisiaj na nasze włości zawitała - szlifierka torowa firmy SPENO Int. Podobno na Polskę jest przeznaczona taka jedna. Dzisiaj szlifowała tor w kierunku dworca Gdańskiego. Ma to w sumie sześć 'wagonów' - cztery krótkie środkowe to szlifierki, dwa dluższe skrajne są sterownicze, z czego tylko jeden (ten brzydszy ) służy jako napędowy dla zestawu (przynajmniej tak mi się wydaje). Ponadto w tych skrajnych wagonach są wózki pomiarowe. Robiło to po kilka rundek w te i we wte, poruszając się z prędkością spacerowicza.
Wagonem napędowym (brzydszym) naprzód:
Wagonem sterowniczym (ładniejszym) naprzód:
Jedna z czterech szlifujących przystawek:
Szyna po przejeździe czegoś takiego, dookoła niej są opiłki metalu pozostałe po szlifowaniu:
Ciekawa rzecz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
dyspozytor zakładu taboru
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Główna Towarowa
|
Wysłany: Pon 22:59, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
SPENO od soboty przez kilkanaście dni stacjonować będzie na WGT. Do wyszlifowania ma oba tory od Gdańskiego do Józefinowa (Piastów). Maszyna pracę rozpoczęła dziś właśnie od szlaku Gdańska - Jelonki, jutro drugi tor, środa to tor nr. 1 na odc. Jelonki - WGT, czwartek tor nr. 2. W piątek będzie szlifować na WGT - prawdopodobnie w weekend wolne A w następnym tygodniu stopniowo każdy tor aż do Józefinowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|