|
www.wmh.fora.pl Forum Warszawskiej Magistrali Hutniczej
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
dyspozytor zakładu taboru
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Główna Towarowa
|
Wysłany: Nie 16:38, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Piotr napisał: | Tak sobie też pomyślałem - na pewno Szymon będzie wiedział Wink - czym jeszcze, tzn. jakimi pociągami spływają wagony na Odolany, jadące później do huty, bo niemożliwe, żeby wszystkie przyjeżdżały popołudniową Pragą? | Czasem się zdarzają wagony z innych bliższych bocznic Nie wiem jak teraz jest z pociągami, które zostawiają na WGT część wagonów. Zbyt dawno rozmawiałem z dyżurnymi ruchu z nastawni (z resztą nie ma już Zbynia, mojego ulubionego dyżurnego - dostał "karniaka" na przejazd w Jeziorkach ;] ) dlatego nie mam pełnych informacji na temat ilości pociągów kończących bieg na WGT...
Piotr napisał: | Ten pociąg wygląda czasem tak jakby w całości miał trafić do huty. | Nie no, coś z niego zostaje Wagony wracają
Piotr napisał: | Zwykle z Pragi jeździły dwa (a jeszcze wcześniej nawet trzy pociągi na dobę) | No to mało pamiętasz Z początku moich wizyt na WGT były 22980, 22982, 22984 oraz późnowieczorny 22986 Potem ścięli to do 22970, 22972 i 22974, a teraz to tylko jest tak, jak napisałeś...
Piotr napisał: | rozrządzają go przeważnie albo grubo po 16.00, albo dopiero po 19.00. | Zazwyczaj między 19 a 20:30. Po zakończeniu rozrządu "kramik" się zamyka i jest przerwa aż do 9:00 następnego dnia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr
z-ca naczelnika sekcji
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: Pon 0:22, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Szymon napisał: | Piotr napisał: |
Zwykle z Pragi jeździły dwa (a jeszcze wcześniej nawet trzy pociągi na dobę) |
No to mało pamiętasz Z początku moich wizyt na WGT były 22980, 22982, 22984 oraz późnowieczorny 22986 Potem ścięli to do 22970, 22972 i 22974, a teraz to tylko jest tak, jak napisałeś...
| Ja pierwsze kroki na Odolanach stawiałem w czasach, kiedy stacja wyglądała zupełnie inaczej, miała inny układ torowy, a na dobę przerabiała 1000 a nie 100 wagonów Wtedy (choć byłem wówczas za mały, więc nie wiem, jak to było) nie kursowały zapewne żadne pociągi z Pragi na Odolany, bo WGT była główną stacją rozrządową i większość wagonów dostawała bezpośrednio, a nie za pośrednictwem Pragi, ale przecież nie chodzi o to, żeby się tu licytować Nikt nikomu nie chce niczego udowadniać, a mówiąc zwykle, miałem na myśli zwykle dwa trzy lata temu co nie znaczy, że nie pamiętam jak było wcześniej Piotr napisał: | Najpierw napiszę, jak to było dawniej tzn. dwa trzy lata temu | czyli mniej więcej 2007, 2008, 2009, wtedy właśnie z tego co pamiętam, normą były trzy, a później dwa pociągi z Pragi.
Szymon napisał: | Piotr napisał: | Ten pociąg wygląda czasem tak jakby w całości miał trafić do huty |
Nie no, coś z niego zostaje Wagony wracają |
Tak, wiadomo, że nie wszystko trafia do huty, ale czasem, tak to wygląda Natomiast mnie interesuje inna rzecz, mianowicie, wagony z popołudniowej Pragi jadą zwykle porannym do huty następnego dnia, a jakie wagony jadą popołudniowym do huty, bo przecież trudno sobie wyobrazić 32 węglarki załadowane złomem z bocznic na Odolanach, a jeżeli są z innego pociągu, to musiałby on przyjechać po 7-8 rano (czyli już po zestawieniu porannego pociągu do huty), ale przed 13-14 (czyli przed zestawieniem popołudniowego) a z tego co wiem, nie ma chyba takiego pociągu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piotr dnia Pon 1:50, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
dyspozytor zakładu taboru
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Główna Towarowa
|
Wysłany: Pon 0:52, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Piotr napisał: | Natomiast mnie interesuje inna rzecz, mianowicie, wagony z popołudniowej Pragi jadą zwykle porannym do huty następnego dnia, a jakie wagony jadą popołudniowym do huty, bo przecież trudno sobie wyobrazić 32 węglarki załadowane złomem z bocznic na Odolanach, a jeżeli są z innego pociągu, to musiałby on przyjechać między 7-8 rano (czyli już po zestawieniu porannego pociągu do huty), ale przed 13-14 (czyli przed zestawieniem popołudniowego) a z tego co wiem, nie ma chyba takiego pociągu. | Przyszły weekend będę prawie w całości w Wawie więc jeden dzień poświęcę na wnikliwą inspekcję sytuacji na WGT. Bo niestety z Łodzi niewiele widać z tego, co dzieje się na stacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr
z-ca naczelnika sekcji
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: Pią 11:25, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
25.02.2011
Dzisiaj rano, tradycyjnie o 8.35, na WMH wjechały SM42-091 + SM48-087 + 32 wagony.
Co do szczegółów składu, to podam taką ciekawostkę. Wczoraj po południu wybrałem się na Odolany (o tym więcej w osobnym temacie). Kilka minut po 15.00 na Odolany wjechała Praga.
Jej skład wyglądał następująco:
- 7 platform,
- 18 węglarek,
- 6 platform,
- 4 węglarki,
razem 35 wagonów.
A teraz dzisiejszy skład do huty:
- 4 węglarki,
- 6 platform
- 18 węglarek,
- 4 platformy,
razem 32 wagony.
Skład wyglądał praktycznie identycznie, oczywiście w przeciwnym kierunku, tylko 3 pierwsze platformy z wczorajszej Pragi nie pojechały dzisiaj do huty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|